בהמשך לירי אמש בבית אל • תושב נוסף טוען: חמוש ירה לעבר רכבי"

    קובי פינקלר No Comments on בהמשך לירי אמש בבית אל • תושב נוסף טוען: חמוש ירה לעבר רכבי"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לירי אמש (מוצ"ש) לעבר אמבולנס בכניסה לישוב בית אל –  תושב בית אל דיווח היום (ראשון) שגם לעברו בוצע ירי, על פי דבריו, הוא איתר היום במוסך פגיעה ברכב חור כניסה ויציאה.
    מדובר ברכב שחלף כחצי דקה לפני האמבולנס בצומת ביתין, כמו"כ התושב דיווח שהוא זיהה חמוש שיורה לכיוונו בעת שהואנסע עם אשתו ברכב בנס לא נפגעו.
    כזכור, צרור כדורים נורה אל אמבולנס בכניסה לישוב בית אל, לא היו נפגעים – אך נזק נגרם לאמבולנס. נהג האמבולנס, תושב בית אל, האיץ אל תוך הישוב ולא נפגע.

    הירי בוצע ככל הנראה ממקלע מסוג 'קרל גוסטב', וחמישה כדורים פגעו בשמשת הרכב.

    ראש מועצת בית אל שי אלון אמר בתגובה לירי: "הכביש לביתין היה סגור מעל עשר שנים בשל בעיות בטחוניות. כאשר הוחלט לאחרונה לפתוח את הכביש מחדש התרעתי בפני אלוף הפיקוד, שר הביטחון, שר התחבורה והאלוף מרדכי – מתאם הפעולות בשטחים, על הסכנה הבטחונית והתעבורתית במקום.

    "אלוף הפיקוד החליט בכל זאת לפתות את הציר, אך כבר ביום הראשון היה אירוע בטחוני בעקבותיו נסגר הכביש. הערב הגיעו המפגעים דרך הציר הקיים ונמלטו, לאחר שירו באמבולנס, שבדרך נס לא נפגע בו איש. הכתובת הייתה על הקיר ואנו דורשים ממערכת הביטחון לא לפתוח את הכביש, ולסגור גם את צידו השני כך שמפגעים לא יוכלו להגיע לקרבת בית אל ולברוח".



    0 תגובות